vrijdag 19 december 2014

Liefde en mededogen - Love and compassion



Afgelopen jaar werden we overspoeld met berichtgeving over oorlog, terrorisme, crisis, ziekte, enz. Een mens zou van minder angstig worden.
Niettemin is het belangrijk ons hier niet te laten in meeslepen en bij onszelf te blijven.
Je kan er op verschillende manieren mee omgaan. Voor mij is transformatie de sleutel. Wanneer ik merk dat er te veel binnenkomt, ga ik creëren. Tijdens het creatieproces pool ik negatieve zaken om en stuur positieve gedachten en gevoelens de wereld in.
Deze nieuwjaarskaart is een getuigenis van het proces.
Terwijl moeder Gaia toekijkt, zend ik een ‘bombardement’ van liefde en mededogen naar iedereen op aarde.

Mijn man Robert en ik wensen jullie een fijne vlucht in 2015!
Namasté,
Monos

---
 
Last year the media constantly reported about war, terrorism, crisis, illness, etc. It is not surprising people get frightened.
Nevertheless we shouldn’t get carried away, we have to keep ourselves centered.
There are many ways to deal with it. To me transformation is the key.
I find creating satisfying when too much stimulation is coming in through my sensory systems. While creating, negative things are transformed into positive thoughts and feelings, which I send back into the world.
The illustration hereby reflects this process.
While Mother Gaia watches over us, I bombard everyone on this earth with love and compassion!

My husband Robert and I wish you all a nice flight in 2015!
Namasté,
Monos


Geen opmerkingen:

Een reactie posten