vrijdag 19 juni 2015

Beschermengel - Guardian angel


Als we echt van een dier houden dan breekt ons hart als ons kleine vriend naar de regenboogbrug (dierenhemel) vertrekt. Zo was het ook voor mijn lieve vriendin Marguerite, die na jarenlange vriendschap Chummeke moest loslaten.
Ze voelde echter dat zijn energie er nog was en vroeg me om hem te tekenen als een beschermengeltje.
Hiermee wou ze troost bieden aan alle kindjes en ook volwassenen die na het overgaan van hun vriendje verdrietig zijn.

Mocht je meer van Chummeke en zijn maatjes willen lezen, de verhalen en boeken vind je op www.rietkat.be

Ik heb mijn hart en ziel in dit werk ingelegd want ik hou heel veel van dieren.
Ik hoop dat het ook jouw hart raakt...

Monos

---
Until one has loved an animal, part of their soul remains unawakened. (Anatole France)
---

It is heartbreaking when a beloved animal goes to the Rainbow Bridge  (pets heaven).
When Chummeke left for the Other Side, my dear friend Marguerite was very sad.
Nevertheless, she still felt his energy and asked me to draw him as a guardian angel.
She believed this picture could give comfort not only to her but to children and grown up's after loosing their little friend.

Should you be interested, Marguerite has written an English book : Purring angels. You will find it under bibliography on www.rietkat.be

Since I dearly love my animals, I've put my soul and heart in this picture.
I do hope it also touches your heart...

Monos


www.monos.be






Geen opmerkingen:

Een reactie posten