zondag 16 april 2023

Pastel

 
Sinds een paar maanden ben ik naast digitaal tekenen terug gaan werken met mijn oude liefde: pastel.

Vroeger gebruikte ik  pastelkrijt en een paar potloden op gewoon papier, nu heb ik pan pastel en pastelmat (papier) ontdekt. 

Boeiend ;-)

Het is terug wat zoeken en proberen, maar ik hou van het organisch werken wat niet wil zeggen dat digitaal creĆ«ren ook niet leuk is. 

Hierbij een tekening van Tess, de hond van het gezin van onze oudste zoon.

Met liefde gemaakt,

Monos

www.monos.be

---

A few months ago I returned to my old love: pastel (in addition to digital drawing).

I previously used pastel chalk and a few pencils on sanded paper, now I've discovered pan pastels and pastelmat (paper).

Fascinating ;-)

It's a bit of searching and trying, but I do like working organically, which doesn't mean that digital creation isn't fun either.

Here is a drawing of Tess, the dog of our oldest son's family.

Made with love

Monos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten