donderdag 4 november 2010

De geboorte van mijn nieuwe website 'Kunst voor een nieuwe aarde'

Met vreugde in mijn hart kondig ik de geboorte van mijn nieuwe website 'Art for a new earth' aan!

Dit met dank aan onze zoon Wim die mijn layout omtoverde in een prachtige Flash site.  Ook dank aan onze dochter Ann en haar man Bart voor de hulp bij het redigeren van de 'welkom' tekst. (deze wordt gepubliceerd eind november)
Praktische zaken werden geregeld door mijn echtgenoot Robert.

Ik koos het werk 'Een nieuw begin' als intro voor de site omdat het de symboliek van het nieuwe tijdsdenken en de grote veranderingen op aarde weergeeft: er is nood aan mededogen en samenwerking om een nieuwe wereld te creƫren!
Het gaat niet meer om 'ik' maar om 'ons', we zijn tenslotte allemaal afkomstig uit dezelfde bron. Vanuit dit eenheidsbewustzijn kunnen we een nieuwe werkelijkheid scheppen waar het voor iedereen aangenaam is om te leven.


Voor een nieuwe aarde,
In liefde en dankbaarheid,
Monos
www.art-for-a-new-earth.be


















6 opmerkingen:

  1. Proficiat met je prachtige nieuwe website, een kunstenares waardig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! De site en de kunstwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Heb al genoten van de "entree", gefeliciteerd met je nieuwe website en bijzondere symbolische en spirituele schilderijen Monique.
    Veel succes gewenst - AnnA.

    BeantwoordenVerwijderen