maandag 22 november 2010

Voorstelling van het nieuwe boek 'Zielepijn' van Chantal Greeve

Op mijn laatste tentoonstelling leerde ik Chantal kennen als een spirituele, lieve vrouw met een hart voor dieren. Zij had reeds het boek 'Zielekind' geschreven. In dit boek schrijft zij over Onvoorwaardelijke Liefde, een zuivere Liefde die vormen en ratio overstijgt, een Liefde tussen mens en dier als spiegel van een Universele Liefde en energie.

Ze vroeg me of ik een beeld kon creëren van haar geliefde labrador en poes, samen met andere dieren op de regenboogbrug, dit voor haar nieuw boek 'Zielepijn'.
Beide lievelingen zijn vertrokken naar de groene weiden van de Regenboogbrug maar Chantal blijf achter met het gemis.
Met heel veel liefde creëerde ik dit werk, als troost voor al wie een dierbaar huisdier verliest.



'Zielepijn' werd dus een boek voor mensen die afscheid namen van een geliefd dier. Het boek biedt inzichten voor mensen die rouwen om hun geliefde dier, inspiraties tot het helen van hun pijn en het transformeren van hun zielepijn.


Haar boek wordt voorgesteld op 4 december en is te verkrijgen op:
http://www.unisoulpublishing.com/boeken.html


Ik wens haar alvast heel veel succes met haar boek en hoop dat velen hierin troost vinden bij het verwerken van het verlies van hun lieveling.

Monos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten