donderdag 16 december 2010

De frequentie van de liefde en beste wensen voor 2011.

De frequentie van onze aarde verhoogt. Het Licht schijnt op plaatsen van grote duisternis en alles wordt zichtbaar, ook dingen die jarenlang verborgen waren. Mensen voelen dat alles verandert, innerlijke leegte kan niet meer opgevuld worden met uitsluitend materiële zaken; er is behoefte aan warmte, vriendschap, liefde...

Naar mijn gevoel zal de gedachte 'als ik het maar goed heb' niet meer werken in de toekomst vermits het eenheidsbewustzijn ons duidelijk maakt dat we allemaal verbonden zijn.
Het eenheidsbewustzijn is de frequentie van universele liefde. Geen aardse liefde die voorwaarden stelt en mensen opdeelt in goed en slecht. Het is een liefde die iedereen aanvaardt zoals hij of zijn is.

Deze gedachten waren de inspiratie voor mijn werk 'Frequentie van de liefde'. De aarde is verbonden door een raster van Licht, gevoed door een diamanten energie.
De kinderen zijn symbool voor het begin van een nieuwe tijd.

Lieve mensen, ik wens jullie heel veel Licht en Liefde op jullie pad.
Eveneens mijn partner Robert wenst jullie warme kerstdagen en een zeer vreugdevol en verbonden 2011!

Namasté
Monos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten