donderdag 29 april 2021

Quantum possibilities

 

Ik ben al heel lang gefascineerd door Quantum mechanica, een theorie waar de gangbare logica eindigt en mysterie begint. Naar mijn gevoel is het dan ook moeilijk te begrijpen met enkel je linkerhersenhelft. Ikzelf kan het vatten als ik uit de logica ga en mij in meditatie verbindt met het groter geheel. Vraag me niet om het uit te leggen, het is een ervaring, een gevoel.

Dit werk is het resultaat van die ervaring, ik zie Quantum mogelijkheden tegelijkertijd, met daarachter weer Quantum mogelijkheden, een oneindig proces.

Vanuit ‘het nu’ maken we onze keuzes, elke moment weer, zo bepalen we onze eigen tijdlijn. We zijn zelf de creators van ons leven, we zijn soeverein en krachtig, en veel meer dan enkel dit lichaam.

Het gaat over bewustzijn en energie.

---

For quite some time I have been fascinated by Quantum mechanics, a theory where common logic ends and mystery begins.

In my opinion it’s therefore difficult to understand with only your left hemisphere. I myself can grasp it when I stop thinking logically and connect myself with the greater whole while meditating. Don’t ask me to explain, it’s an experience, a feeling.

This creation is the result of that experience, I see quantum possibilities at the same time, followed by more quantum possibilities, it is an infinite process.

Every 'now' moment we can make our choices, so we determine our own timeline. We are the creators of our lives, we are sovereign and powerful, and much more than just this body.

It’s all about consciousness and energy.

Love and light

Monos

 

Citaat Albert Einstein:

De realiteit is een illusie, zij het een zeer hardnekkige…

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten